2 Haziran 2015 Salı

Avon Supershock Max Maskara



Aslında bu maskarayı kendiminki bittiği için annemin dolabında yedeklerden almıştım, sırf yenisini alana kadar idare etsin diye. Çünkü kendi rimelim den oldukça memnundum. Ancak denedikten sonra beklemediğim bir performans ile karşılaştım.
Kirpikleri birbirine yapıştırmıyor, hacim veriyor ve az da olsa uzun gösteriyor. Benim kirpiklerim zaten kısa olduğu için öyle yüksek bir performans beklemiyordum zaten. Rengi de oldukça koyu. Benim oldukça memnum kaldığım bir ürün oldu.
Vazgeçemeyeceğim bir ürün mü? hayır. Ama daha iyisini bulana kadar kullanmayı düşünüyorum.
Sevgiler..

2 yorum:

  1. Merhaba tatlım bloguna ve insta hesabını takibe aldım bende beklerim sevgilrr♡♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canim bende blogunun ve instagram hesabinin takipcisiyim optumm 😊💕💋

      Sil