6 Haziran 2015 Cumartesi

Tırnak Güçlendirici Oje




Benim tırnaklarım sürekli kırılır. Her ne kadar tırnaklarının kırılmasını sağlıklı beslenmeyle önlersin öyle ojeyle, kremlerle engelleyemezsin diye tavsiye verseler de ben bir umut gittim gratisten tırnak güçlendirici ojemi aldım. Zaten çok uygun fiyatlı olduğu için bir kaybım olmaz diye düşündüm. Ancak hiç memnun kalmadım. 2 ay önce aldığım bir üründü belki etki eder diye hemen kötü yorum yapmak istemedim fakat fikrim değişmedi. Ne kadar sürersem süreyim kırılıyorlar. Geçen ay sonlarında mezuniyetim yaklaşıyor diye aburcubur dan uzak durup sürekli salata, yeşil elma vs. tüketmiştim ve tırnaklarım kırılmamaya başlamıştı eski düzene dönünce yine kırılmaya başladılar ve bu ojenin de hiç faydası olmadı. Bazı tırnak güçlendiriciler varmış tırnağındayken kırılma yapmıyormuş ancak çıkarınca yine kırılıyorlarmış bazı bloggerların bloglarında okumuştum. Ama bu bırakın çıkarmayı tırnağımdayken bile etki etmiyor.
Kısacası hiç tavsiye edeceğim bir ürün olmadı belki bende böyle bir etkisi vardır kimilerinde işe yaramıştır bilemem. Yorumlarınızı aşağı bırakırsanız çok sevinirim.
Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder