4 Mart 2015 Çarşamba

Bebak Acı Badem Kremi




Aslında bu kremi acı badem kreminin yüzde pürüzsüzlük sağladığı, nemlendirdiği, çabuk yaşlanmayı önlediği gibi faydaları olduğunu öğrendiğim zaman aklıma koymuştum, tamda iyi bir nemlendirici aradığım zaman gratis te rastlayınca denemeye karar verdim.
Kokusu için ne güzel diyebilirim nede kötü.
Gece makyajımı temizledikten sonra yüzümü tonikle sildim sonra bu kremi yüzüme sürdüm ve uyudum( gece uygulamak cildi gençleştiriyormuş ve yaşlanmayı önlüyormuş). Sabah kalktığımda yüzümün gereğinden fazla nemli ve şişmiş olduğunu farkettim. Acaba fazla mı sürdüm sorun benim uygulamam da mı diye 2. gece bu sefer daha az sürerek uyguladım ama sonuç aynı nemlendirmesi iyi olsa da yüzümün şişmesi ve suratımın bi değişmesi yüzünden gerek duymadıkça kullanmamaya karar verdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder